تنها
 
یک نـفـر تنـهـا
تـنــهـا یـک نـفـر و یـک نـفـر تـنــهـا
 
 
یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:تنها, :: 18:11 ::  نويسنده : یک نفر

 

مثل همیشه تنها شده ام

تنها بودم ، تنها هستم

دریغ از یک دوست

یک رفیق

تنها رفتم ، تنها

هیچ کس نفهمید ...

همه دوستم داشتند اما

هیچ کس دوستم نبود

دلیلش را نفهمیدم

شاید ... تـــفاوت

نمی دانم انها با من فرق دارند یا من با انها

ولی فهمیدم هیچ کس نخواست همیشه با من هم مسیر باشد ...

 

چه دردیست در میان جمع بودن

ولی در گوشـــــه ای تنهـــــا نشــســــتــن

برای دیگران چون کوه بودن

ولی در چــشـــم خود آرام شــــکســــتـــن

برای هر لبی شعری سرودن

ولی لب های خود پیـــوســتــه بســــتـــن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک نـفـر تنـهـا و آدرس yeknafar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 23712
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1